Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2009

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ...

Οι εκλογές απέχουν εννέα μέρες και ήδη επικρατεί χαμός. Το θεωρώ χρέος μου, όντας υπεύθυνος πολίτης, να σας παρουσιάσω τους υποψηφίους των εκλογών. Μπορεί να υπάρχουν και κάποιοι που δεν τους ξέρουν, είναι υποχρέωση μου να τους παρουσιάσω τους φωστήρες. Έχουμε και λέμε:

1) Κώστας "οι δικοί μου κάνουν και γαμώ τα σκάνδαλα" Καραμανλής.
2) Γιώργος "είμαι τρομερός ποδηλάτης κι ακόμα μαθαίνω πώς να κάνω πετάλι" Παπανδρέου.
3) Αλέκα "πίνω γάλα και ψηλώνω, στην ανάπτυξη είμαι ακόμα" Παπαρήγα.
4) Γιώργος "είμαι αριστερός χορτοφάγος και όχι κρεατοφάγος φασίστας και θεωρώ τον Ανατολάκη παιχταρά" Καρατζαφέρης.
5) Αλέξης "το κοκοράκι μου στα μαλλιά με ξυπνάει κάθε πρωί" Τσίπρας.
6) Οικολόγοι "είμαστε θερμόαιμοι, το κόκκινο το πάθους μας αντιπροσωπεύει" πράσινοι.
7) Άκυρο "δε γουστάρω να ψηφίσω κανέναν γιατί είναι όλοι μαλάκες" λευκό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: