Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

ΝΥΣΤΑΖΩ ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ ΜΟΥΥΥΥ!

Νύστα, καταραμένη νύστα. Μα ρε γαμώτο πρόγραμμα είναι αυτό? Δευτέρες, Τρίτες και Τετάρτες 8ωρο στο σχολείο και Πέμπτες, Παρασκευές 7ωρο? Δεν αντέχεται αυτό, με τίποτα. Πήγα στο γήπεδο μετά από ούτε κι εγώ δεν ξέρω πόσο καιρό και γύρισα σπίτι αργά. Από τα κέφια που κερδίσαμε την ΑΕΚ μέσα στο ΟΑΚΑ κοιμήθηκα κατά τις 3. Και σηκώθηκα 7 να πάω στο σχολείο γαμώ την τύχη μου. Και πίσω σπίτι, χωρίς χρόνο για ύπνο. Με άσκηση στη λογοτεχνία να λέμε για διαμόρφωση προσωπικότητας από οικογενειακή και κοινωνική ζωή και τέτοια. Ε μα πια κάθε χρόνο τα ίδια λέμε. Βαρέθηκα, ας μας βάλουν και καμιά άλλη άσκηση το στανιό μου μέσα.

Ποιος θα κάτσει απογευματιάτικα μετά από τόση κούραση να γράφει θεωρείες για διαμόρφωση συμπεριφοράς? Όσο καλοί κι αν είναι οι γονείς, αν ο μπέμπης είναι μαλάκας τι να κάνουμε? Και το αντίστροφο...Κούρασηηηη...

Και μέσα σ' όλα, αύριο έχουμε και γαλλικά. Το χαρτί που πήραμε πέρσι έλεγε δύο ώρες γαλλικά την εβδομάδα. ΠΟΥΘΕΝΑ δεν έλεγε ΠΕΝΤΕ γαμώτο μουυυυ! Αυτή τη δουλειά θα κάνουμε? Θα διαβάσουμε Μολιέρο και ένα άλλο πράμα? Ε όχι ρεεεε. Βαριόμαστε που ζούμε σ' αυτό το μάθημα, δεν υπάρχει χρόνος να διαβάζουμε ξένες γλώσσες. Οι περισσότεροι (εγώ την έχω γλιτώσει) λιώνουν στα ιδιαίτερα και στα φροντιστήρια. Και θα πρέπει από πάνω να διαβάζουν...Μολιέρο? Μήπως να διαβάσουμε και τίποτα πιο παλιό? Δε μας βρίσκεται τίποτα από το 800 μ.Χ.? Βάλτε γαμώ το στανιό μου μια εργασία για τον Ζιντάν ή κανένα ποδοσφαιριστή να κάνουμε κάτι χαρούμενοι. Βάλτε μια άσκηση να πούμε για τον αγαπημένο μας τραγουδιστή και γιατί τον ακούμε. Αλλά όχι συνέχεια γραμματική και μαλακίες, έλεος πια. ΒΑΡΙΟΜΑΣΤΕ.

Α, ξέχασα...ΝΥΣΤΑΖΩ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: